Lojalitet
Har aldrig förstått mig på våra företag och dess ideér. Var ligger logiken i att när man tecknar ett nytt avtal så får man både det ena och det andra till hårt rabatterade priser, men när man är gammal trogen kund så får man betala fullpris? Fan va schysst det vore om man en dag blev uppringd av typ Telia;
- Hej! Är det Mattias?
- Ehh, ja, vem är du?
- Jag heter Marianne och ringer ifrån Telia. Jag ville bara informera om att du har varit kund hos oss nu i 1 år och därför ringer du gratis nu i 3 månader. Bra va? Dessutom skickar vi dig 3 värdecheckar på valfri biograf.
MMMM, säkert serru!

- Hej! Är det Mattias?
- Ehh, ja, vem är du?
- Jag heter Marianne och ringer ifrån Telia. Jag ville bara informera om att du har varit kund hos oss nu i 1 år och därför ringer du gratis nu i 3 månader. Bra va? Dessutom skickar vi dig 3 värdecheckar på valfri biograf.
MMMM, säkert serru!

Kommentarer
Trackback